ERWIN HYMER GROUP NOWA SÓL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ – POLITYKA PRYWATNOŚCI

ERWIN HYMER GROUP NOWA SÓL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ – POLITYKA PRYWATNOŚCI

1. ADMINISTRATOR

1.1. Administratorem danych osobowych jest Erwin Hymer Group Nowa Sól Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Nowej Soli, ul. Przemysłowa 4, 67-100 Nowa Sól, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Zielonej Górze, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000906168, posiadająca numer identyfikacji podatkowej (NIP): 7011039877 i REGON: 389229729 (dalej jako: „Erwin Hymer Group” lub „Administrator”).
1.2. Administrator przetwarza dane osobowe zgodnie z treścią przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej jako: „RODO”).
1.3. Kontakt z Administratorem możliwy jest za pośrednictwem następujących danych kontaktowych:
     A. Adres korespondencyjny: ul. Przemysłowa 4, 67-100 Nowa Sól
     B. Kontakt e-mail: ehg-nowasol-administrator@ehg-nowasol.pl

2. CEL I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH ORAZ OKRES PRZETWARZANIA

2.1. Dane osobowe Użytkowników będą przetwarzane przez Administratora w celu:
    A. Realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa,
    B. Realizacja działań wynikających z kontaktu danej osoby drogą elektroniczną, telefoniczną czy tradycyjną,
    C. Prowadzenia działań rekrutacyjnych, w szczególności:
         a) oceny kwalifikacji kandydata do pracy na określonym stanowisku,
         b) oceny zdolności i umiejętności kandydata potrzebnych do pracy na określonym stanowisku,
         c) wybór odpowiedniej osoby lub odpowiednich osób do zatrudnienia.
2.2. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych:
     A. w przypadku, o którym mowa w ust. 2.1. lit. (A) jest prawny interes administratora zgodnie z przepisem art. 6 ust. 1 lit f) RODO, który wskazuje na to, że przetwarzanie danych osobowych jest dopuszczalne w sytuacji, gdy jest to niezbędne do realizacji prawnie uzasadnionych interesów administratora danych;
     B. w przypadku, o którym mowa w ust. 2.1 lit. (B i C) jest zgoda Użytkownika, w tym na przetwarzanie danych przekazanych w formularzu rekrutacyjnym, CV i w liście motywacyjnym – zgodnie z przepisem art. 6 ust. 1 lit a) RODO, 2.3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, w zakresie wyrażonej zgody.
2.4. Dane osobowe będą przetwarzane przez następujący okres czasu:
     A. w przypadku, o którym mowa w ust. 2.1. lit. (A) – do momentu realizacji obowiązku opisanego w odnośnych przepisach;
     B. w przypadku, o którym mowa w ust. 2.1. lit. (B i C) – do momentu cofnięcia zgody, nie dłużej niż przez 3 lat od dnia udzielenia zgody.
2.5. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może być w każdej chwili cofnięta, co nie ma wpływu na legalność przetwarzania dokonanego przed cofnięciem zgody.
2.6. Administrator nie dokonuje transferu danych osobowych do państw spoza Unii Europejskiej.

3. ZAKRES PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH UŻYTKOWNIKÓW I KANDYDATÓW

3.1. W związku z korzystaniem przez Użytkownika ze strony internetowej Administratora, Administrator przetwarza następujące rodzaje danych osobowych:
     A. Informacje techniczne takie, jak: adres IP, rodzaj i wersja przeglądarki (np. Internet Explorer, Mozilla Firefox, Safari), ustawienia strefy czasowej, wtyczka przeglądarki, używany system operacyjny (np. Windows 10, Vista, Windows XP, MacOS), rodzaj urządzenia, model sprzętu, adres MAC, unikalne identyfikatory i informacje dotyczące sieci mobilnych;
     B. Dane dostępu on-line takie, jak: informacje dotyczące odwiedzanej witryny, w tym adresu URL, ścieżki odwiedzin strony internetowej (łącznie z datą i godziną), informacje o sieci Użytkownika, takie jak dane o urządzeniach, węzły, konfiguracje, prędkość połączenia oraz wydajności aplikacji sieciowych; odwiedzane lub wyszukiwane strony, czasy reakcji, błędy pobierania, długość wizyt i informacje dotyczące interakcji (takich jak przewijanie, kliknięcia, przesuwanie kursorem myszy) oraz informacje o tym, czy linki zostały otworzone przez Użytkownika.
3.2. Kandydatem jest każdy Użytkownik, który za pośrednictwem formularza rekrutacyjnego złoży dokumenty rekrutacyjne.
3.3. Z związku ze złożeniem dokumentów rekrutacyjnych za pośrednictwem formularza rekrutacyjnego Administrator przetwarza następujące dane osobowe:
     A. dane wskazane w dokumentach rekrutacyjnych przesłane za pośrednictwem formularza rekrutacyjnych, w szczególności te, które są wskazane w treści Kodeksu pracy, tj.: imię (imiona) i nazwisko; datę urodzenia; dane kontaktowe; wykształcenie; kwalifikacje zawodowe; przebieg dotychczasowego zatrudnienia oraz dane dotyczące oczekiwań finansowych, dyspozycyjności, poziomu znajomości języków.
3.4. W celu monitorowania strony internetowej Administrator może korzystać z oprogramowania analizującego należącego do podmiotów trzecich, np. Google Analytics. Dezaktywacja usługi Google Analytics jest możliwa za pomocą rozszerzenia przeglądarki, które można pobrać ze strony: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.
3.5. W celu ułatwienia Użytkownikowi pozyskania dodatkowych informacji, strona internetowa Administratora może zawierać łącza do stron internetowych administrowanych przez podmioty niezależne od Administratora. Mogą w nich obowiązywać odrębne klauzule oraz Polityka dotycząca ochrony prywatności.
3.6. W odniesieniu do wszelkich witryn, do których łącza znajdują się na stronie internetowej Administratora, a które nie są własnością Administratora ani nie podlegają jego kontroli, Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich zawartość, korzystanie przez Użytkowników z tych witryn ani za obowiązujące w stosunku do nich zasady ochrony poufności.
3.7. Dane mogą być przekazywane dostawcom usług IT, podmiotom obsługującym stronę internetową oraz reklamodawcom na podstawie umowy zawartej z Administratorem, respektującej postanowienia Polityki i Zasad przetwarzania danych osobowych.

4. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH

4.1. Dane osobowe Użytkowników mogą być powierzane do przetwarzania podmiotom, które dla Administratora świadczą usługi rekrutacyjne.
4.2. Każdy podmiot, któremu Administrator powierza do przetwarzania dane osobowe Użytkowników w oparciu o umowę powierzenia przetwarzanie danych osobowych gwarantuje odpowiedni poziom bezpieczeństwa i poufności przetwarzania danych osobowych. Podmioty przetwarzające działają tylko zgodnie z poleceniami Administratora
4.3. Udostępnienie danych osobowych podmiotom nieuprawnionym według niniejszej Polityki Prywatności, może nastąpić wyłącznie za wcześniej wyrażoną zgodą Użytkownika, którego dane dotyczą.
4.4. Dane osobowe mogą być udostępnione:
     A. odpowiednim organom państwowym na ich żądanie na podstawie odpowiednich przepisów prawa lub
     B. innym osobom, w oparciu o uprzednie zgody Użytkowników.
4.5. Udostępnienie danych osobowych podmiotom nieuprawnionym według niniejszej Polityki Prywatności, może nastąpić wyłącznie za wcześniej wyrażoną zgodą Użytkownika, którego dane dotyczą.

5. PRAWA UŻYTKOWNIKA

5.1. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora, Użytkownikowi przysługują następujące prawa:
     A. prawo dostępu do danych osobowych przekazanych Administratorowi i uzyskania ich kopii,
     B. prawo żądania sprostowania danych osobowych, gdy są one nieaktualne, niekompletne lub nieprawidłowe,
     C. prawo do żądania usunięcia danych osobowych ze zbiorów danych Administratora (tzw. prawo do bycia zapomnianym),
     D. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza powszechnie obowiązujące przepisy,
     E. prawo do żądania przeniesienia danych osobowych.
5.2. W okolicznościach przewidzianych w przepisach prawa Użytkownikowi przysługuje również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, które go dotyczą.

6. BEZPIECZEŃSTWO INFORMACYJNE

6.1. Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza technicznie i organizacyjnie dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem ustawy oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
6.2. Administrator prowadzi rejestr czynności przetwarzania danych osobowych.
6.3. W przypadku naruszenia ochrony danych osobowych, Administrator bez zbędnej zwłoki – w miarę możliwości, nie później niż w terminie 72 godzin po stwierdzeniu naruszenia – zgłosi je organowi nadzorczemu właściwemu, chyba że jest mało prawdopodobne, by naruszenie to skutkowało ryzykiem naruszenia praw lub wolności osób fizycznych.
6.4. Jeżeli naruszenie ochrony danych osobowych może powodować wysokie ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych, Administrator bez zbędnej zwłoki zawiadomi osobę, której dane dotyczą, o takim naruszeniu, chyba że zgodnie z przepisami prawa takie zawiadomienie nie jest wymagane.
6.5. Zbiór zgromadzonych danych osobowych Użytkowników przechowywany jest na zabezpieczonym serwerze oraz dane chronią również wewnętrzne procedury ADO z zakresu przetwarzania danych osobowych i polityki bezpieczeństwa informacji.

7. PLIKI COOKIES

7.1. Plik cookie to niewielki plik złożony z ciągu liter i cyfr, który zostaje umieszczony w przeglądarce internetowej, na twardym dysku komputera lub urządzenia przenośnego Użytkownika, podczas odwiedzania strony internetowej Administratora.
7.2. Pliki cookies pełnią szereg różnych funkcji (m.in. zapamiętują preferencje Użytkownika, pomagają w szybszym i łatwiejszym działaniu stron i aplikacji, pomagają dopasować treści i reklamy do Państwa oczekiwań i zainteresowań oraz zbierają anonimowe, zagregowane statystyki, które pomagają w poprawianiu funkcjonalności i zawartości stron i aplikacji) i są istotnym elementem wydatnie poprawiającym komfort korzystania z witryny internetowej Administratora. Plików cookie nie używa się zazwyczaj do przechowywania danych osobowych, ale mogą służyć do przechowywania preferencji Użytkownika i innych informacji.
7.3. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Przeglądarkę można ustawić w taki sposób, aby odmawiała przyjęcia plików cookies lub informowała o ich wysłaniu. W celu zapobiegania i usuwania plików cookie należy postępować zgodnie z instrukcjami widocznymi w funkcji pomocy przeglądarki. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
7.4. Akceptacja wysyłania plików cookie nie jest warunkiem koniecznym do korzystania ze strony internetowej Administratora, jednakże niektóre funkcje lub usługi strony internetowej mogą nie działać poprawnie bez plików cookie, dlatego zalecamy ich akceptację, aby można było w pełni korzystać ze strony internetowej Administratora i mieć prawidłowy wgląd do wszystkich jej funkcjonalności.
7.5. Pliki cookies mogą być wykorzystywane również przez współpracujące z Administratorem podmioty, zajmujące się optymalizacją strony internetowej oraz dostosowywaniem jej treści.
7.6. Dane osobowe zbierane ewentualnie za pomocą plików cookies przetwarzane są na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody wyrażonej wprost lub za pomocą ustawień Państwa przeglądarki, to jest na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, w związku z art. 173 ust. 2 Prawa telekomunikacyjnego.

8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

8.1. Niniejsza Polityka obowiązuje od dnia 9.11.2023
8.2. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki Prywatności w dowolnym czasie. Wszelkie zmiany będą niezwłocznie publikowane na stronie internetowej Administratora.